Πέμπτη 12 Ιουλίου 2012


Σκέψεις ετών 37... (ημερολογιακά τουλάχιστον)

Ηλικία..
Δύσκολη λέξη.
Μερικές φορές σχεδόν δύσπεπτη..
Γιατί κρύβει μια πιο δύσκολη ακόμη έννοια.
Την έννοια του «μεγαλώνω».

Το «μεγαλώνω» από την άλλη, είναι μια έννοια όχι πάντα δύσκολη.
Εξαρτάται με τί φως θα τη φωτίσεις..

Με το σκληρό φως του προβολέα, που τη στήνεις στη γωνία και την ανακρίνεις;
Αν είναι αυτό, ναι, είναι σκληρή λέξη.
Είναι η λέξη που κάνει φανερές τις ρυτίδες, το πέρασμα του χρόνου στο σώμα, το πέρασμα του χρόνου στην καρδιά, αποκαλύπτει ρωγμές, πληγές, κενά....

Αν τη φωτίσεις με ένα απαλό φως, όσο πρέπει δυνατό για να βλέπεις τα καλοφτιαγμένα σημεία σου, αλλά και αρκετά δυνατό για να διακρίνεις τις ατέλειές σου, τις αδυναμίες σου, τις ελλείψεις σου, τα λάθη σου, τότε αυτό το φως είναι πραγματικά απαλό..
Τότε μεταμορφώνεται σε λέξη που φέρνει στο φως αναμνήσεις, εικόνες, συναισθήματα, στιγμές, καλές και κακές ταυτόχρονα..

Όταν, βέβαια, έχεις την τύχη αυτό το φως να σε βοηθάνε οι πιο αγαπημένοι σου άνθρωποι να το κρατάς ακόμα πιο σταθερό, τότε ...
Η ηλικία σπάει τα δεσμά των εισαγωγικών και γίνεται μια σχεδόν, θα τολμούσα να πω, γλυκιά λέξη..

Μ ε γ α λ ώ ν ω ..
Σημαίνει όχι πάντα ωριμάζω.. Τουλάχιστον όχι με την κλασική έννοια του όρου.
Σίγουρα σημαίνει συμπληρώνω χρόνια αγάπης.
Αγάπης στους γονείς, στους φίλους, στους ανθρώπους που επιλέγω να με βλέπουν να μεγαλώνω και να τους βλέπω και εγώ με τη σειρά μου να μεγαλώνουν..

Μ ε γ α λ ώ ν ω ..
Καταλαβαίνω καλύτερα τον κόσμο.
Καταλαβαίνω καλύτερα γιατί αγαπώ αυτούς που αγαπώ..
Και μαθαίνω να αγαπώ τον εαυτό μου... την πιο δύσκολη παρέα...
Αλήθεια, πόσοι από μας έχουμε πει στον εαυτό μας «χρόνια πολλά και καλά, εαυτέ μου;»...

Με τον εαυτό μας συμπορευόμαστε... αυτόν κουβαλάμε παντού...
Αυτόν προσπαθούμε τις περισσότερες φορές να αλλάξουμε, αυτόν στήνουμε στη γωνία για τα λάθη μας... ακόμα και τον μισούμε, μερικές φορές...
Αυτόν κακομεταχειριζόμαστε, αυτόν κατηγορούμε..
Αυτός είναι ο απόλυτος σύντροφος της ζωής μας..

Και αφού όλοι οι υπόλοιποι μας το εύχονται, δεν είναι άδικο να μην το ευχόμαστε και εμείς οι ίδιοι σε αυτήν την εφόρου ζωής συντροφιά μας;...

Χρόνια καλά και πολλά, λοιπόν, εαυτέ μου...
Να γίνεις καλύτερος από τα καλά σου, και σοφότερος από τα λάθη σου...




Ηλικία.
Δύσκολη λέξη.
Συνοδευόμενη ΠΑΝΤΑ και από αριθμούς..
37.
Λίγο πριν το 40 και λίγο μετά το 35.

Χμμμ....





1 σχόλιο:

  1. Έχω την εντύπωση ότι στον Εαυτό έλαχε να κουβαλά το Εγώ, αυτό που νομίζουμε ότι είμαστε, κι όχι το αντίθετο. Ωριμάζω (ώρα - σωστή εποχή, ωραίος) θα πρέπει να σημαίνει απλά "γνωρίζω τον Εαυτό μου", αυτόν που τίποτα δε του ξεφεύγει κι όλα τα μπορεί! Κι έπειτα... με τις πρώτες ωραίες ρυτίδες, επιτέλους, αρχίζουν να σ' ακούνε!!! Χρόνια πολλά και καλά!
    Ποίος άλλος; ΕΓΩ η ΑΓΝΩΣΤΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή