Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2020

η ζωή χωρίς ...

Μάρτιος 2020.

Ο μήνας που σταμάτησε τον χρόνο. Που άλλαξε τα πάντα. Βίαια, αιφνιδιαστικά και καθολικά.

Και ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση της ελπίδας. Όλα θα επανέλθουν. Ένα μικρό διάλειμμα είναι. Δεν γίνεται να συνεχιστεί για πολύ αυτό. Δεν είναι ζωή αυτή. Αλλά θα είναι για λίγο. 

Νοέμβριος 2020.

Ο μήνας που κλείδωσε τον χρόνο. Που τόλμησε να βγάλει γλώσσα στον Μάρτιο. «Μπορώ και χειρότερα. Και το αποδεικνύω». 

Δεν  θα πω για τα αυτονόητα, όπως π.χ. για το πόσο έχω μισήσει τους αριθμούς αυτήν την περίοδο (ασθενών, διασωληνωμένων και δυστυχώς νεκρών).

Δεν θα πω για τα αυτονόητα, όπως π.χ. για το πόσο σε κενό αέρος νιώθω όπως και όλοι οι άνθρωποι γύρω μου.

Δεν θα πω για τα αυτονόητα, όπως π.χ. για την υπέρμετρη ανησυχία μιας λανθασμένης κίνησης ή μιας παράλειψης που μπορεί να αποβεί μοιραία και εν αγνοία μου για τους συνανθρώπους μου.

Δεν θα πω για τα αυτονόητα, όπως π.χ. για το πόσο πεθαίνω να αγκαλιάσω σφιχτά και να αγκαλιαστώ, να φιλήσω και να φιληθώ, να αγγίξω και να θυμηθώ πώς είναι. Χωρίς φόβο και αγωνία.

B a r.

μερικά από τα αγαπημένα μου... 


Για αυτό θα πω. Για τον χώρο, το σημείο, τον πυρήνα που η ζωή βάζει τα καλά της και σου ανοίγει την πόρτα. Για το σημείο που είναι μαζεμένες όλες οι χαρές.

Άνθρωποι. Γνωστοί και άγνωστοι, που πολύ εύκολα γνωστοί άγνωστοι γίνονται γνωστοί. 

Μουσική. Κάνει την δουλειά της με τον καλύτερο τρόπο. Κινεί τα νήματα όπως κινεί και το σώμα. 

Χορός. Η έκρηξη στον χώρο. Ένα γράμμα και ένας τόνος διαφορά.

Βλέμματα. Διαπερνάνε τοίχους, εμπόδια, θόρυβο.

Γέλια. Ακόμα και μια δυσάρεστη αφήγηση, εκεί παίρνει άλλη διάσταση.

Αγκαλιές. Σίγουρα κάποια στιγμή θα γίνει. Γιατί έτσι. Χωρίς λόγο.

Αν κάτι μου έχει λείψει αφόρητα, λοιπόν, είναι το μπαρ. 

Εκεί που συμβαίνουν όλα όσα είναι απαγορευμένα σήμερα.

Δεν ξέρω αν θα έχει μείνει κάτι ίδιο, ακόμα και όταν επανέλθει μια «κανονικότητα». Μάλλον όχι.

Δεν ξέρω αν οι άνθρωποι θα έχουμε μείνει οι ίδιοι. Μάλλον όχι. 

Αυτό που ξέρω σίγουρα είναι ότι το μπαρ είναι φυσικός μου χώρος. Όπως είναι και το νερό. 

In a bar under the sea. Οι Deus σαν το ήξεραν.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου